Bestyrelsen i Odder vinterbadeklub pr. 25. marts 2019

Odder vinterbadeklub

Den 14. maj 2013 blev der afholdt stiftende generalforsamling i Odder Vinterbadeklub i Spectrum, Odder Svømmehal. En bestyrelse blev konstitueret og arbejdet for at etablere en vinterbadeanstalt ved Rude Strand tog sin begyndelse. Foreningens formål var givet: etablering af vinterbadefaciliteter ved Rude Strand.

Efter en lang og sej kamp (ca. 5,5 år) – lykkedes det at indhente de rette tilladelser og de nødvendige midler, og foreningens formål om etablering af vinterbadefaciliteter ved Rude Strand kunne realiseres. Søndag den 16. maj 2018 indbød Odder Vinterbadeklub foreningens medlemmer til indvielse af anlægget (bestående af opholdsrum, omklædninngsfaciliteter og sauna) – som på dagen blev døbt Rude Strand Badeanstalt.

Herunder finder du Odder Vinterbadeklubs vedtægter og mødereferater.

Generalforsamlinger

Bestyrelsesmøder